Moje recenze na zlou recenzi na Evu

30. prosince 2008 v 0:16 | ♥Ifinka♥ |  NW->hudba
Ani já sem neskandovala HURÁ když Tarja odešla z NW a rozhodně sem nebyla štěstím bez sebe že je místo ní Anette.Ale jak šla doba, uvědomila sem si že Anette nemůže za to so se v NW stalo a že trošku mění hudební styl skupiny, pro to se rozhodli kluci.Ona zpívala ze začátku tak, a to si NW vybrali.
Upřímně je mi líto, že někteří čekají kdy se Anette něco nepovede a hned to komentujou.Je mi líto, že vytýkají Anette změněný styl skupiny, když za to nemůže.Sice vždycky na jakoukoliv anketu TarjaXAnette hlasuju pro Tarju, taky se mi NW líbilo víc s Tarjou.Ale ani já ani kdokoliv jiný nezněníme fakt že je Tarja pryč.Mrzí mě že někteří (viz. dole zmíněný blog) komentují písně.Nikdo je to nenutí poslouchat.Já poslouchám Tarju i NW a ikdyž některé písně z DPP nejsou zrovna můj vkus, obdivuju Anette za to že se snaží vyrovnat se mnou a ostatními fanoušky ,,Staré Éry,,.Rozhodla sem se dát DPP šanci přestože je jiné než předchozí alba.
Musím ale taky přiznat že si na napsání té recenze dala opravdu záležet.:-D Je to rozpitvaný do nejmenších detailů :-D

blog kde sem tuto recenzi našla ->>>TADY<<<-

Tak, tímto internetovým singlem Nightwish oznámili příchod alba s názvem "Dark Passion Play". Na singlu je jediná skladba a to skladba s názvem "Eva". Tak si teď tuhle skladbu jdeme rozebrat ;-).
Ze začátku je slyšet pomalá jakoby zasněná hudba a pak se ozve Anettin hlas a naděje, že se tahle písnička rozjede náhle zmizí. Když posloucháme dál a přežijeme to jednu minutu, tak se dočkáme refrénu od kterého čekáme, že bude aspoň trochu svižnější nebo, že se tam aspoň ozve nějaký ostřejší nástroj. Čekáme na to marně. Po refrénu následuje druhá sloka. Anette zpívá dál a mě dál brní hlava a snažim se to ještě chvilku vydržet, ovšem když se v zadu za Anettinym zpěvem ozve druhý, opět její, tak mi přejede mráz po zádech. Po chvilce dalšího utrepní tu je druhý refrén, který je o něco hlasitější než ten minulý. Co se to ozývá? To je kytara? HURÁÁÁÁ! Ano, správně. Po druhém refrénu následuje kytarové sólo! A teď? Už zase zpívá Anette. Tady na konci to je už o něco lepší, protože tam konečně hraje elektrická kytara, ale Anette tam má (aspoň pro mě) nepříjemnou polohu hlasu a to jak tam jako druhý hlas kvílí, je pro mně osobně docela nesesitelný. Takhle tam proběhne poslední refrén a my se dočkáme zaslouženého odpočinku od Anettiného hlasu.

Jen pro upřesnění, neříkam že je dotyčná špatná nebo zlá.Je to její názor stejně jako to co sem nahoře napsala ;-)

Možná mam radši staré songy,staré NW a Tarjušku, ae pravda je že Anette nemá s hudbou nic spoečného,páč vše bylo nahraný dřív než ji přijali :-D

Jo a ještě nutno podotknout že majitelka onoho blogu, chválí text:-D